عمل لیپوماتیک

Wiki Article

چون برای انجام عمل لیپوماتیک در نقاطی که دارای انباشت توده چربی هستند، سوراخ‌های ریز ایجاد می‌شود تا لوله (پروب) دستگاه از آن سوراخ‌ها وارد شود و عمل تخلیه چربی را انجام دهد؛ ممکن است پس از عمل در این نقاط دارای ترشح و عفونت باشید.

دستگاه لیپوماتیک، دستگاهی بسیار کوچک است که از طریق لوله مخصوصی به نام لوله کانولا وارد بدن شما می شود. برای این کار، پزشک شما اول سوراخ کوچکی به قطر دو تا پنج میلیمتر در بدن شما ایجاد می کند.

ما به شما این اطمینان را می دهیم که در صورت حفظ رژیم غذایی متعادل و برنامه ورزشی مناسب، می توانید در عرض چند ماه به یک بدن ورزیده برسید. لیپوماتیک زیر شکم، عضلات این ناحیه را تقویت می کند و به راحتی با اندکی ورزش حرفه ای می توانید خطوط عضلانی خود را نیز مشخص کنید.

بعد از آن با ایجاد یک سوراخ بسیار کوچک در محل عمل کانولا را وارد بدن می کند، کانولا یک میله ی فلزی بسیار نازک و حساس است، این اقدام چیزی شبیه به آندوسکوپی است که در بسیاری از آزمایشگاه ها انجام می شود (البته نه دقیقا به این شکل).

می تواند به طور همزمان از چربی های فوقانی و پایین شکم خلاص شود. با این کار افراد با شکم بزرگ مقدار زیادی چربی از دست می دهند و شکم آنها کوچک تر و خوش فرم می شود.

دستگاه لیپوماتیک به کمک باد و ارتعاش (حرکات بسیار تند) چربی ها را خورد کرده و آن ها را بیرون می کشد. در این روش به هیچ عنوان عمل سوختن چربی وجود نخواهد داشت و چربی ها کاملا سالم و زنده برداشته می شوند از این رو می توان از این چربی ها برای تزریق در سایر نواحی نیز استفاده کرد .

زمانی که چربی های انباشته شده در بدن در قسمت مشخصی مانند زیر شکم، یا پهلو ها جمع می شوند و سایر اندام های بدن لاغر و بدون چربی باقی می مانند، اصطلاحا به قسمت هایی که دچار چاقی هستند؛ چاقی موضعی گفته میشود.

بعد از لیپوماتیک به بیمار توصیه می شود تا فعالیت های سبک ورزشی را شروع کند. به این ترتیب جریان خون افزایش می یابد و از ایجاد لخته خونی در پاها جلوگیری می شود.

زیرا قرار است پروتز ها بعد از عمل، جزیی از شما باشند و ضروری است که با آنها احساس راحتی داشته باشید. برای جایگذاری پروتز در بافت سینه...

 میزان تورم و این که چه زمانی به طور کامل از بین می رود، در هر فردی متفاوت است و با توجه به تایپ بدنی بیمار و وسعت عمل مشخص می شود.

از مصرف مکمل های گیاهی و داروهای ضد التهاب مانند آسپرین خودداری کنید زیرا ممکن است خونریزی را تحت تأثیر قرار دهد.

بعد از عمل نیز مهم است. در صورت عدم درمان بافت چربی به مکانی مناسب برای رشد باکتری تبدیل می شود.

جراحان زیبایی اعتقاد دارند اضافه کردن ماساژ به مراقبت های پس از لیپوماتیک زیر شکم می تواند سودمند باشد و به بهبود سریع تر کمک کند. ماساژ دادن علاوه بر این می تواند به بهبود گردش خون ناحیه جراحی شده کمک کند و حس سطحی شما را بازگرداند. خونابه و مایعات تجمع یافته زیر پوست هم خود به مرور زمان و به صورت طبیعی از بین خواهند رفت ولی ماساژ دادن می تواند به خروج سریع لیپوماتیک تهران تر این مایعات کمک کند.

آیا بعد از عمل لیپوماتیک میتونم برای بارداری اقدام کنم؟

Report this wiki page