مرکز لیزر مو تهران

Wiki Article

این مرحله تقریباً دو تا سه ماه طول می‌کشد. آخرین مرحله تلوژن یا مرحله استراحت نام دارد. در طول این مرحله که تقریباً سه ماه طول می‌کشد، رشد موها متوقف شده و شروع به ریزش می‌کنند. در این زمان، مرحله رشد مو دوباره آغاز می‌شود.

در مقایسه با دستگاه های امروزی، این دستگاه قدیمی به شمار می رود.

برای شما از لیزر مو های زائد گفتیم و همچنین در ارتباط با رفع مو های زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا توضیحاتی دادیم. در بالا گفته شده که لیزر پوست امروزه در بین مردم جای اپیلاسیون، شیو و بقیه راه ها را گرفته و همچنین برای شما از نکاتی قبل از انجام عمل لیزر گفتیم و به این موضوع اشاره کردیم که برای انجام این عمل حتما با پزشک متخصص مشورت کنید زیرا برای هر رنگ پوست و نوع آن لیزر متفاوتی به کار برده می شود که پزشک با علمی که دارد می تواند به شما هرچه بهتر کمک کند.

دقت و سرعت بالا: ضریب خطای لیزر الکس کندلا برعکس سایر دستگاه های لیزر بسیار پایین است و قابلیت تنظیم بر روی حالت سوئیچینگ دارد که سرعت پالس ها را کوتاه تر می کند که موجب از بین رفتن دقیق و بهتر مو می شود.

در الکس کندلا نتایج و آثار ریزش موی زائد را براحتی بعد از ۳ جلسه می توانید مشاهده نمائید اما در دستگاه لیزر اس اچ آر در جلسه چهارم اثرات ریزش قابل رویت می باشد.در این بخش سعی کردیم تفاوت لیزر اس اچ ار و الکس کندلا را برای شما گفته باشیم اما در بخش دیگر قصد معرفی و تفاوت دستگاه لیزر دایود با کندلا لیزر را داریم.

دستگاه های لیزر اورجینال با گارانتی سازنده ارائه می شوند. دستگاه های تقلبی ممکن است گارانتی نداشته باشند یا دارای گارانتی محدودی باشند که رعایت نمی شود.

استفاده از تکنولوژی زیمر ۶ است که باعث می شود مراجعه کننده احساس رضایت بسیار بهتری را تجربه کنند و درد و سوزشی را هنگام رفع دستگاه لیزر موهای زائد موی بدن احساس نکند.

با توجه که به سال های زیادی میگذره، نیازی به انجام این کار نیست و با هر دستگاه لیزری می تونید این کار رو انجام بدید.

شش هفته پیش از لیزر موهای زائد با الکس کندلا، بهتر است از روش‌های الکترولیز، کندن مو و از موم استفاده نشود. لیزر بر ریشه موها تأثیر می‌گذارد.

بسته به ناحیه مورد نظر جهت رفع موهای زائد، امکان دارد از محافظ چشم جهت حفاظت از چشم‌ها در برابر پرتو لیزر استفاده شود. استفاده از این محافظ خصوصاً در زمان رفع موهای زائد در قسمت بالای لب، گردن و سینه اهمیت زیادی دارد.

لذا، شما با مراجعه به بهترین مرکز لیزر کندلا تهران می توانید درمانی رضایت بخش را دریافت کنید.

دسته دیگی از لیزر موهای زائد ، دستگاه لیزر دایود می باشد که در طول موج ۸۰۸ نانومتر کار می کند و همین اولین اختلاف و تفاوت لیزر الکس کندلا با لیزر دایود می باشد چرا که همانطور که گفته شد، لیزر الکس در طول موج ۷۵۵ نانومتر کار می کند.دیود لیزرها بمانند دستگاه لیزر اس اچ آر تماسی بوده و برای اینکه بتواند بخوبی کار کند می بایست با بدن مراجعه کننده در تماس باشد.

توجه داشته باشید که این عوارض سطحی و موقتی بوده و با گذشت زمان بهبود می یابد. التهاب جزئی و قرمزی پوست از عوارض لیزر موهای زائد است که بعد از چند ساعت برطرف خواهد شد. این موارد اگر در نواحی حساس باشد عوارض آن نیز بیشتر خواهد بود اما جای نگرانی نیست و به زودی برطرف خواهد شد. این اثرات مشابه چیزی است که پس از اپیلاسیون و یا سایر روش ‌های حذف موهای زائد رخ می ‌دهد. سوزش پوست معمولا پس از گذشت یک ساعت بعد از انجام لیزر موهای زائد فروکش می‌ کند. همچنین برای تسریع بهبود می ‌توانید از کمپرس یخ استفاده کنید.

همانطور که پیش تر به آن اشاره شد، تغییر دستگاه لیزر در میان جلسات لیزر در صورتی که یک دستگاه هم رده و یا قوی ‌تر را انتخاب کنید قطعا در پروسه لیزر شما هیچ گونه مشکلی رخ نخواهد داد.

Report this wiki page