کولر گازی

Wiki Article

صفحه‌هایی برای ویرایشگرانی که از سامانه خارج شدند بیشتر بدانید

هر کولر آبی بسته به ظرفیت آن به‌طور متوسط بین ۲۶٫۵ تا ۴۵ لیتر آب در ساعت مصرف می‌کند[۱۰] (یعنی در شبانه‌روز مقداری تقریباً معادل ۷۰۰ لیتر).

 دمـاتجهیــز؛ بهترین قیمت ها و برند های تجهیزات تأسیسات ساختمان 

پیشنهاد می­‌کنیم پیش از خرید انواع پنکه از بهترین مارک‌های ایرانی و خارجی با قیمت ارزان را مورد بررسی قرار دهید و سپس دست به خرید متناسب با نیازتان بزنید. کلیه محصولات آرتا الکتریک از بهترین برندهای بازار هستند و به لطف کیفیت مناسب کالاها توانسته رضایت مشتریان را در سطح بالایی کسب کند.

درحالی‌که با پنکه از قبل آشنا بودیم، فناوری­‌های جدیدتر و ویژگی­‌های خاص اضافه شده باعث به‌وجودآمدن محصول دیواری گردیده است. انواع پنکه جزو وسایل سرمایشی محسوب می­‌شوند و ابزاری ضروری برای محل سکونت شما خواهند بود. یکی از ویژگی­‌های جذاب آنها خنک‌کردن هوا در سریع‌ترین و آسان‌ترین حالت است.

گواهینامه ثبت علامت - پروانه کسب و کارت مباشرت از اتحادیه صنف کسب و کارهای مجازی - پروانه کسب از صنف لوازم شوفاژ و تهویه مطبوع

پنکه های رطوبت ساز دارای طراحی شیک و مدرنی هستند که هوای خنک و دلپذیری را به وجود می آورند این پنکه رطوبت لازم را برای پوست و وسایل چوبی ایجاد می کنند.

گرمایشی و موتورخانه پکیج دیواری و زمینی پکیج ایران رادیاتور

این کولر آبی ثابت که متعلق به کارخانه انرژی می‌باشد، در حجم ۵۵۰۰ ساخته‌شده و جداره‌های آن از نوع سلولزی است. میزان ورودی آب به داخل آن ۱.۴ اینچ و ولتاژ ورودی برق آن ۲۲۰ ولت، به صورت تکفاز می‌باشد. دهانه خروجی‌ای که برای آن تعبیه شده، ۴۸۵*۴۸۲ است.

بخش خارجی یا کندانسینگ یونیت یک کولر گازی دوتکه (اسپلیت) - این کولر نیازی به کانال کشی نداشته و توسط دو لوله به بخش داخلی یا اواپراتور نصب می‌شود. سرمایش در اواپراتور ایجاد می‌شود

طبق استاندارد فیوز و کلید باید سرراه فاز ورودی به کولرآبی نصب شود تا از خطر برق گرفتگی جلوگیری به عمل آید. در این وسیله پنکه سرمایشی برای حفاظت تجهیزات الکتریکی در مقابل خطرات احتمالی مانند نوسان برق، فیوز سرراه فاز سیم ها یا کابل ارتباطی به کلید مخصوص نصب شده و در صورت نوسانات به طور خودکار قطع می شود .

شما می‌توانید نصب اولیه کولرهای آبی و تعمیر و سرویس آن‌ها را به نیروهای مجموعه ما بسپارید. همچنین شما می‌توانید به صورت آنلاین و تلفنی نیز با تکنسین‌های ما در ارتباط باشید و در تمام زمینه‌ها از آن‌ها کمک بگیرید.

کولر گازی های مدرن، از تکنولوژی موتورهای با دور متغیر به نام اینورتر استفاده می کنند، که نتیجه آن کنترل بهتر دما و کاهش مصرف برق است.

نحوه عملکرد کولر گازی در حالت سرمایش به این صورت است که مبرّد (گاز خنک کننده در حالت سرمایش) داخل کمپرسور متراکم می شود و با فشار به سمت کندانسور می رود سپس، در کندانسور گرما را از دست می دهد و تبدیل به مایع می گردد.

Report this wiki page